To jest wersja archiwalna z dnia 27.05.2020, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: Aktualizacja

Regulamin organizacyjny


POSTANOWIENIA OGÓLNE

§ 1


Kujawskie Centrum Kultury, zwane dalej „Centrum”, jest samorządową instytucją kultury Miasta Inowrocławia, wpisaną do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez organizatora.

§ 2


1. Regulamin Organizacyjny, zwany w dalszej treści „Regulaminem”, określa szczegółową organizację wewnętrzną oraz zadania poszczególnych stanowisk pracy w Centrum.
2. Centrum działa w szczególności na podstawie:
1) Ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1983 z późn.zm),
2) Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.),
3) Postanowień statutu „Centrum”- Uchwały Nr XXXVII/529/2009 z dnia 28 października 2009r. w sprawie nadania Statutu Kujawskiemu Centrum Kultury w Inowrocławiu, wraz z Uchwałami zmieniającymi.
3. Regulamin zatwierdzony jest przez Dyrektora Centrum po zaopiniowaniu przez Prezydenta Miasta Inowrocławia.

§ 3


1.Siedziba Centrum mieści się w Inowrocławiu przy ul. Jana Kilińskiego 16.
2. Terenem działania Centrum jest obszar Miasta Inowrocławia.
3. W strukturze organizacyjnej Centrum znajdują się dodatkowe pomieszczenia przy pl. Klasztornym 2, gdzie mieści się Teatr Miejski, Instytut Prymasa Józefa Glempa, Stała Wystawa Solnictwa, Galeria Miejska i przy ul. Kasztelańskiej 22 , gdzie w kamienicy – oddziale KCK funkcjonuje stała ekspozycja archeologiczna – „Askaukalis Inowrocław”, Teatr Letni w Inowrocławiu przy ul. Świętokrzyskiej 107, muszla koncertowa przy al. Powstańców w Inowrocławiu.

§ 4


1. Centrum samodzielnie zarządza przydzieloną i nabytą częścią mienia oraz prowadzi
gospodarkę w ramach posiadanych środków, kierując się zasadami efektywności ich wykorzystywania na zasadach przewidzianych dla instytucji kultury.
2. Za gospodarkę materialną i finansową Centrum odpowiedzialność ponosi jego Dyrektor/Zarządca.
3. Centrum jest pracodawcą dla zatrudnionych w nim pracowników.
4. Warunki wynagradzania pracowników Centrum określa Dyrektor/Zarządca w regulaminie wynagradzania.

§ 5


Celem Centrum jest prowadzenie wielokierunkowej działalności rozwijającej i zaspokajającej potrzeby kulturalne mieszkańców, upowszechnianie kultury lokalnej w kraju oraz współdziałanie z Wydziałem Kultury, Promocji i Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Inowrocławia, pozostałymi samorządowymi instytucjami kultury, których organizatorem jest Miasto Inowrocław, a także pozostałymi jednostkami organizacyjnymi Miasta w celu promocji Miasta Inowrocławia.

STRUKTURA ORGANIZACYJNA

§ 6
Strukturę organizacyjną Centrum tworzą
:


1) Dyrektor/ Zarządca Centrum,
2) Zastępca Dyrektora/Zarządcy Centrum,
3) Dział administracyjno – księgowy,
4) Dział edukacji kulturalnej,
5) Dział organizacji imprez,
6) Dział obsługi i konserwacji,
7) Dział promocji i marketingu

§ 7
Dyrektor Centrum/ Zarządca Centrum


1. Działalnością Centrum kieruje Dyrektor/Zarządca, który pełni funkcję pracodawcy w stosunku do pracowników Centrum.
2. Dyrektor/Zarządca wykonuje swoje zadania przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników.
3. Do zakresu działania Dyrektora/Zarządcy należy w szczególności:
a) kierowanie bieżącą działalnością, koordynacja pracy Działów Centrum,
b) reprezentowanie Centrum na zewnątrz,
c) zarządzanie majątkiem Centrum,
d) zatrudnianie i zwalnianie pracowników,
e) ustanawianie i odwoływanie pełnomocników,
f) wydawanie zarządzeń, instrukcji i poleceń służbowych,
g) ustalanie rocznego planu działalności oraz rocznego planu finansowego,
h) sporządzanie rocznego sprawozdania z działalności Centrum, które przedkłada Radzie Miasta Inowrocławia,
i) występowanie, w zależności od potrzeb, z wnioskami o udzielenie dotacji na realizację zadań objętych mecenatem państwa i na dofinansowanie bieżących zadań własnych,
j) samodzielne gospodarowanie przydzielonym i nabytym mieniem oraz środkami finansowymi, zgodnie z zasadami praworządności i efektywności jego wykorzystania,
k) przekazywanie na żądanie Organizatora w każdym czasie informacji o sytuacji Centrum i sprawowanym zarządzie, w tym o przebiegu wdrażania programu działania Centrum oraz realizacji planów, wytycznych i zaleceń przyjętych przez Organizatora oraz udostępnia dokumenty niezbędne do oceny sprawowanego przez niego zarządu,
l) zawieranie umów o charakterze cywilno-prawnym zapewniających prawidłową realizację zadań Centrum,
m) odpowiada za kontrolę zarządczą w Centrum,
n) przedkłada na wniosek Organizatora dokumenty: informacje o przebiegu wykonania planu finansowego, sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego i rocznego sprawozdania z działalności merytorycznej.
4. Dyrektor/Zarządca może upoważnić pracowników do wykonywania w jego imieniu określonych czynności.
5. W przypadku, gdy Dyrektor Centrum/ Zarządca nie może pełnić swych obowiązków, zastępuje go Zastępca Dyrektora/ Zarządcy.

§ 8
Zastępca Dyrektora/Zarządcy


1. Do zakresu działania Zastępcy Dyrektora/Zarządcy należy w szczególności:
a) kierowanie i koordynowanie bieżącej działalności Centrum w czasie nieobecności Dyrektora/Zarządcy,
b) sprawdzanie pod względem formalnym dokumentów finansowo-księgowych Centrum i dokonywanie rozliczeń finansowych w poszczególnych działach w czasie długotrwałej nieobecności Dyrektora/Zarządcy,
c) współodpowiedzialność za realizację celów i zadań zawartych w statucie Centrum,
d) organizowanie działań rozwijających zadania marketingowe Centrum,
e) opracowywanie, wdrażanie oraz kontrola planów marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży usług Centrum,
f) koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych,
g) Współodpowiedzialność za nadzór nad realizacją zadań działu promocji i marketingu Centrum,
h) Dbanie o pozytywny wizerunek Centrum,
i) Współpraca z instytucjami, placówkami oświatowymi, stowarzyszeniami kulturalnymi i regionalnymi,
j) Nadzorowanie działalności upowszechnieniowej i informacyjno-wydawniczej dokumentującej działalność Centrum,
k) Sporządzanie sprawozdań z działalności marketingowej i promocyjnej Centrum,
l) Gromadzenie i efektywne wykorzystywanie informacji o możliwościach pozabudżetowego finansowania zadań instytucji kultury z funduszy pomocowych i strukturalnych Unii Europejskiej, fundacji krajowych i zagranicznych,
m) Sporządzanie wniosków aplikacyjnych do organizacji wymienionych w lit. l ,w celu pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych oraz monitorowanie ich rozliczania.

§ 9
Dział administracyjno-księgowy


1. W ramach działu administracyjno – księgowego działają:
1.1. Główny księgowy:
a) nadzoruje realizację budżetu Centrum,
b) opracowuje roczny plan finansowy Centrum,
c) opracowuje sprawozdania z realizacji budżetu,
d) dokonuje analiz budżetu i na bieżąco informuje o nich Dyrektora,
e) przygotowuje i organizuje obieg dokumentów księgowych,
f) dokonuje rozliczeń finansowych w poszczególnych działach,
g) przedstawia propozycje do gospodarowania mieniem Centrum oraz nadzoruje jego zarządzanie,
h) nadzoruje prowadzenie kasy Centrum,
i) prowadzi dokumentację całej działalności finansowej placówki i odpowiada za prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami prawnymi gospodarkę finansową Centrum.
j) sprawdza pod względem formalno – rachunkowym dokumenty finansowo – księgowe,
k) wystawia rachunki i faktury VAT dla usługobiorców łącznie z windykacją należności,
l) dekretuje dokumenty księgowe zgodnie z przyjętym w Centrum planem kont,
m) prowadzi ewidencję i rejestry: zakupu i sprzedaży, rejestr kasowy i bankowy, wystawianie faktur VAT,
n) prowadzi księgi inwentarzowe środków trwałych i wyposażenia ,
o) zajmuje się rozliczeniami bankowymi – numeracja i dekretacja wyciągów bankowych,
p) przygotowuje i rozlicza inwentaryzację składników majątku.
1.2 specjalista ds kadr, płac i administracji:
a) prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);
b) sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;
c) sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;
d) sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;
e) rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;
f) sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;
g) rozliczanie delegacji pracowniczych;
h) sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;
i) prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich i przekazywanie ich do głównego księgowego;
j) prowadzenie nadzoru nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;
k) tworzenie dokumentów (pisma) związanych z merytorycznym załatwianiem spraw dotyczących instruktorów sekcji,
l) nadzór nad wypożyczanym sprzętem,
m) prowadzenie całokształtu spraw związanych z eksploatacją nieruchomości i urządzeń Centrum, konserwacją, naprawami i remontami maszyn, sprzętu oraz instalacji będących w dyspozycji Centrum, a także wymaganych prawem przeglądów technicznych,
n) dbanie o prawidłowy stan techniczny sprzętu biurowego,
o) sprawowanie nadzoru nad mieniem Centrum,
p) prowadzenie sprawy z zakresu bhp i ppoż.,
r) organizowanie pracy obsługi Teatru Miejskiego,
s) zarządzanie dokumentacją transportową (karty drogowe), kontrolą tankowań i eksploatacji samochodu służbowego, w tym sprawności i czystości pojazdu,
t) wystawianie rachunki i faktury VAT dla usługobiorców,

1.3. referent-kasjer:
a) realizowanie zadań zleconych dotyczących spraw kadrowych i szkoleniowych,
b) opracowywanie faktur wpływających do Centrum zgodnie z ustalonymi procedurami,
c) prowadzenie gospodarki kasowej Centrum,
d) prowadzenie spraw związanych z wyjazdami służbowymi (delegacje służbowe),
e) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,
f) wystawianie rachunków i faktur VAT dla usługobiorców,
g) przygotowywanie i ewidencjonowanie umów dotyczących wynajmu pomieszczeń,
h) przygotowywanie w pełnej współpracy z Działem Organizacji Imprez dokumentacji do właściwych służb na zorganizowanie imprezy masowej,
i) obsługiwanie sekretariatu w zakresie biurowym i kancelaryjnym.
j) Kontrolowanie i analizowanie stanu zapasów materiałów na wyposażeniu Centrum,
k) Prowadzenie sprzedaży i rozliczenia biletów z imprez Centrum,
l) Prowadzenie ewidencji używanych pieczątek i kluczy,
Dział Organizacji Imprez
2. W ramach działu organizacji imprez działają:

2. 1. kierownik działu:
a) organizuje zdarzenia kulturalne, w tym wystawy, minikoncerty, warsztaty, prelekcje tematyczne, konkursy,
b) koordynuje działanie sekcji funkcjonujących w Centrum, udziela merytorycznego i technicznego wsparcia instruktorom,
c) promuje laureatów konkursów, przeglądów i festiwali w Mieście i poza nim,
d) nawiązuje kontakt z hobbystami i kolekcjonerami, zbiera informacje na temat szeroko pojętego ruchu amatorskiego, umożliwia członkom aktywne uczestnictwo w życiu kulturalnym Miasta poprzez prezentację ich dorobku, talentu,
e) współpracuje z organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami, fundacjami, szkołami i przedszkolami , informuje o zdarzeniach w dziale, a ponadto organizuje systemowe projekty realizowane etapowo mające charakter wieloaspektowego zdarzenia (kilka przedsięwzięć stanowiących elementy składowe całości),
f) nadzoruje i promuje działalność wystawienniczą w Sali Wystaw Czasowych,
g) przygotowuje i przedstawia Dyrektorowi scenariusze zdarzeń realizowanych w obiekcie przy ul. Kasztelańskiej 22 i dba o ich przebieg,
h) prowadzi dokumentację zdarzeń organizowanych przez Centrum,
i) koordynuje działanie studia nagrań poprzez tworzenie harmonogramu rejestracji dźwięku, prowadzi i na bieżąco aktualizuje profil studia na portalu Facebook oraz przygotowuje ofertę dedykowaną zarówno solistom, jak i zespołom z uwzględnieniem możliwości technicznych studia,
j) realizuje projekty kulturalno-promocyjne zwiększające atrakcyjność obiektów Centrum,
k) zapewnia prawidłowe i terminowe wykonanie zadań przez osoby pracujące w Centrum,
l) sporządza miesięczne sprawozdania z funkcjonowania Centrum.

2.2. główny specjalista do spraw organizacji imprez kulturalnych:
a) organizuje i nadzoruje przebieg imprez kulturalnych organizowanych przez Centrum,
b) przygotowuje pełną dokumentację imprez organizowanych przez Centrum – zgodną zarówno ze standardami opracowanymi przez Centrum, jak i wynikającymi z przepisów ustawowych
c) pod nieobecność Dyrektora/Zarządcy oraz Zastępcy Dyrektora/Zarządcy, koordynuje zdarzenia kulturalne realizowane w miejscu i poza siedzibą Centrum, nadzorując działania wszystkich działów Centrum zaangażowanych w organizację zdarzenia,
d) diagnozuje i analizuje istniejące zjawiska kulturowe,
e) tworzy programy w zakresie edukacji regionalnej, animowania kultury lokalnej,
f) tworzy programy promujące regionalne dziedzictwo i oryginalne zjawiska kulturowe,
g) tworzy projekty z zakresu edukacji kulturalnej oraz wychowania przez sztukę,
h) inspiruje powstawanie lokalnych przedsięwzięć kultury,
i) animuje amatorskie ruchy artystyczne (stymulowanie rozwoju istniejących oraz pomoc w tworzeniu nowych grup artystycznych, opieka i kontakt z twórcami indywidualnymi),
j) popularyzuje sztukę profesjonalną,
k) organizuje festiwale, koncerty, spektakle, wystawy, odczyty, prelekcje, sesje popularno-naukowe, imprezy kulturalne, artystyczne, rozrywkowe i inne,
l) prowadzi dokumentację imprez organizowanych przez Centrum,
m) podejmuje inne działania z zakresu kultury i sztuki wynikające z potrzeb środowiska lokalnego,
n) wspiera realizację zadań promocyjnych i marketingowych Centrum,
o) dba o pozytywny wizerunek Centrum.

2.3. specjaliści do spraw organizacji imprez kulturalnych
a) organizują i nadzorują przebieg stałych imprez kulturalnych organizowanych przez Centrum,
b) przygotowują pełną dokumentację imprez organizowanych przez Centrum – zgodną zarówno ze standardami opracowanymi przez Centrum, jak i wynikającymi z przepisów ustawowych,
c) dokumentują i opracowują rozmaite elementy dziedzictwa kulturowego regionu,
d) diagnozują i analizują istniejące zjawiska kulturowe,
e) tworzą programy w zakresie edukacji regionalnej, animowania kultury lokalnej,
f) tworzą programy promujące regionalne dziedzictwo i oryginalne zjawiska kulturowe,
g) tworzą projekty z zakresu edukacji kulturalnej oraz wychowania przez sztukę,
h) inspirują powstawanie lokalnych przedsięwzięć kultury,
i) animują amatorskie ruchy artystyczne (stymulowanie rozwoju istniejących oraz pomoc w tworzeniu nowych grup artystycznych, opieka i kontakt z twórcami indywidualnymi),
j) popularyzują sztukę profesjonalną,
k) organizują festiwale, koncerty, spektakle, wystawy, odczyty, prelekcje, sesje popularno-naukowe, imprezy kulturalne, artystyczne, rozrywkowe i inne,
l) prowadzą dokumentację imprez organizowanych przez Centrum,
m) podejmują inne działania z zakresu kultury i sztuki wynikające z potrzeb środowiska lokalnego,
n) Wspierają realizację zadań promocyjnych i marketingowych Centrum,
o) Dbają o pozytywny wizerunek Centrum.

Dział Edukacji Kulturalnej
3. W ramach działu edukacji kulturalnej działają opiekunowie ekspozycji:
a) prowadzą i aktualizacją bazy zbiorów Instytutu Prymasa Józefa Glempa, Stałej Wystawy Solnictwa i Ekspozycji Archeologicznej „Askaukalis Inowrocław”,
b) pełnią funkcję przewodników po wystawach,
c) prowadzą dokumentację zdarzeń przeprowadzonych w Instytucie, Wystawie Solnictwa i „Askaukalis Inowrocław”,
d) prowadzą kronikę,
e) promują na zewnątrz walory ekspozycji,
f) przygotowują materiały o poszczególnych wystawach.

Dział Obsługi i Konserwacji
4. W ramach działu obsługi i konserwacji działają :
4.1. operatorzy sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego oraz akustycznego:
a) zajmują się elektroakustyczną obsługą imprez kulturalnych w obiektach Centrum i poza nimi,
b) obsługują zdarzenia kulturalne w zakresie oświetlenia,
c) zajmują się montażem i demontażem urządzeń elektroakustycznych, oświetleniowych, rejestrujących i projekcyjnych,
d) zapewniają prawidłową eksploatację użytkowanego sprzętu elektroakustycznego, oświetleniowego, rejestrującego i projekcyjnego Centrum,
e) opracowują podkłady muzyczne dla potrzeb sekcji Centrum,
f) wykonują bieżącą konserwację sprzętu,
g) przechowują i zabezpieczają sprzęt i urządzenia powierzone do wykonywania obowiązków służbowych zarówno w czasie pracy, jak i po jej zakończeniu,
h) utrzymują w niezbędnym zakresie podręczny magazyn części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i narzędzi.
4.2. specjaliści do spraw technicznych:
a) montują dekoracje podczas zdarzeń kulturalnych,
b) montują wystawy w Galerii Miejskiej, Galerii Tymczasem i Sali Wystaw Czasowych, w pergoli Solankowej,
c) konserwują i wykonują drobne naprawy urządzeń technicznych,
d) monitorują tablicę ogłoszeniową Centrum i słupy reklamowe, dbając o aktualizację umieszczonych informacji,
e) współpracują z jednostkami samorządowymi i sanatoriami w sprawie informowania o planowanych zdarzeniach kulturalnych,
f) zgłaszają przełożonemu wszelkie awarie i uszkodzenia sprzętu oraz urządzeń powierzonych do wykonywania obowiązków służbowych w budynku Centrum oraz obiektach (pomieszczeniach) będących w trwałym zarządzie Centrum,
g) zgłaszają przełożonemu wszelkie zauważone awarie i uszkodzenia instalacji i urządzeń sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i elektrycznej zainstalowanych w budynku Centrum oraz obiektach (pomieszczeniach) będących w trwałym zarządzie Centrum,
h) dbają o powierzony sprzęt i urządzenia przeznaczone do wykonywania obowiązków służbowych w budynku Centrum oraz obiektach (pomieszczeniach) będących w trwałym zarządzie Centrum,
i) właściwie przechowują i zabezpieczają materiały, sprzęt i urządzenia powierzone do wykonywania obowiązków służbowych zarówno w czasie pracy, jak i po jej zakończeniu,
j) wykonują czynności związane z przenoszeniem dokumentów, mebli biurowych, sprzętu biurowego i urządzeń z poszczególnych pomieszczeń w budynku Centrum oraz obiektach (pomieszczeniach) będących w trwałym zarządzie Centrum,
k) wykonują czynności związane z rozładunkiem i załadunkiem sprzętu i urządzeń zakupionych lub przeznaczonych do fizycznej likwidacji.

4.3. kierowca-konserwator:
a) utrzymuje w stałej gotowości transportowej samochód będący własnością Kujawskiego Centrum Kultury w Inowrocławiu,
b) kieruje pojazdem w celu wykonywania zadań służbowych,
c) przestrzega terminów przeglądów technicznych, napraw okresowych, terminów umów ubezpieczeniowych ww. pojazdu,
d) wykonuje bieżące (drobne) naprawy pojazdu, zgłasza potrzebę poważniejszych napraw i remontów pojazdu,
e) uzgadnia i rozlicza z przełożonym terminy i miejsca wyjazdów służbowych,
f) kupuje paliwo na fakturę na stacjach benzynowych wybranych pod kątem ceny i jakości paliwa,
g) pomaga przy załadunku i rozładunku pojazdu,
h) dba o budynki będące w trwałym zarządzie Centrum oraz przynależny teren, wyposażenie i urządzenia techniczne będące na stanie Centrum,
i) właściwie przechowuje i zabezpiecza materiały, sprzęt i urządzenia powierzone do wykonywania obowiązków służbowych zarówno w czasie pracy, jak i po jej zakończeniu,
j) zapobiega uszkodzeniom lub zniszczeniu znajdujących się na terenie nieruchomości pomieszczeń, instalacji i urządzeń technicznych,
k) zgłasza przełożonemu wszelkie awarie i uszkodzenia sprzętu oraz urządzeń powierzonych do wykonywania obowiązków służbowych, instalacji i urządzeń sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i elektrycznej,
l) przestrzega przepisy o ochronie przeciwpożarowej, w szczególności przez utrzymanie piwnic, strychów i korytarzy w stanie umożliwiającym swobodne przejście oraz wszelkich przepisów BHP,
m) wykonuje czynności związane z przenoszeniem dokumentów, mebli biurowych, sprzętu biurowego i urządzeń w poszczególnych pomieszczeniach,
n) wykonuje czynności związane z rozładunkiem i załadunkiem sprzętu i urządzeń zakupionych lub przeznaczonych do fizycznej likwidacji,
o) czuwa nad sprawnym działaniem wszystkich punktów świetlnych budynku oraz zapalaniem i wygaszaniem światła, łącznie z wymianą żarówek,
p) naprawia i konserwuje urządzenia elektryczne,
r) na bieżąco usuwa usterki oraz planuje działania konserwacyjne, pod względem eklektycznym, maszyn i urządzeń będących na stanie Centrum,
s) prowadzi właściwą gospodarkę narzędziami, aparaturą i wyposażeniem elektryków,
t) zajmuje się obsługą elektryczną zdarzeń realizowanych poza budynkami będącymi w stałym zarządzie Centrum oraz zapewnia fizyczną obecność na terenie obiektu/w plenerze podczas trwania imprezy.
4.4. sprzątaczki:
a) dbają o czystość i porządek we wszystkich pomieszczeniach Centrum,
b) codziennie opróżniają wszystkie pojemniki na śmieci,
c) systematyczne sprzątają wszystkie urządzenia i pomieszczenia sanitarne,
d) współpracują z opiekunami sekcji w zakresie utrzymania porządku,
e) przygotowują pomieszczenia do remontów (zabezpieczanie mebli, itp.) oraz sprzątają po remoncie,
f) dbają o czystość bieżącą podczas wszystkich zdarzeń kulturalnych w obiektach Centrum i poza nimi,
g) zgłaszają wszystkie uszkodzenia instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, grzewczej, zamków, drzwi, okien, tynków, itp. z wpisaniem do zeszytu usterek.

Dział Marketingu i Promocji
5. W ramach działu marketingu i promocji działają:

5.1. administrator stron internetowych/grafik komputerowy:
a) dba o serwer strony i zapewnia jego prawidłowe działanie,
b) wykonuje czynności związane z funkcjonowaniem strony internetowej i Biuletynem Informacji Publicznej Centrum (m.in.: aktualizacja treści, modyfikacja i rozbudowa strony, dbałość o bezpieczeństwo informacji, monitorowanie błędów występujących na stronie),
c) współpracuje z działem organizacji imprez w celu bieżącej aktualizacji strony, umieszczaniem materiałów promujących zdarzenia realizowane przez Centrum.
d) przygotowuje do druku materiały reklamowe (ulotki, foldery, plakaty, katalogi),
e) opracowuje koncepcje edytorskie i formy zewnętrzne publikacji i materiałów reklamowych,
f) przygotowuje projekty graficzne stron internetowych,
g) tworzy komputerowe wizualizacje elementów projektu.

5.2. specjalista ds. PR, marketingu i promocji:
a) nawiązuje i utrzymuje kontakty z partnerami Centrum w celu realizacji wspólnych projektów,
b) wdraża działania marketingowe Centrum
c) przygotowuje i realizuje projekty związane ze sprzedażą usług Centrum, akcji promocyjnych i imprez realizowanych przez Centrum
d) przygotowuje materiały promujące Centrum i Miasto Inowrocław,
e) prowadzi działania , związane z promocją, rozwojem i funkcjonowaniem Centrum, z wykorzystaniem social mediów, stron internetowych,
f) prowadzi korespondencję w zakresie promocji Centrum,
g) przedstawia propozycje do projektu budżetu Centrum w zakresie zadań realizowanych przez siebie.

§ 10
Obowiązki pracownika i zakładu pracy

1. Wszyscy pracownicy Centrum wykonują swoje czynności na podstawie ustalonych zakresów czynności.
2. Miejscem pracy pracowników biurowych są lokale Centrum, w którym pracownik jest zatrudniony.
3. Miejscem pracy pracowników obsługi są pomieszczenia wyznaczone przez Dyrektora.
4. Pracownik obowiązany jest przechowywać w miejscu pracy akta spraw (zgodnie z przepisami prawa) i wszelki powierzony mu sprzęt.
5. Zabrania się wynoszenia poza budynek Centrum akt spraw, sprzętu, maszyn i innych urządzeń biurowych, w tym komputerów.
6. W razie opuszczenia lokalu biurowego przez wszystkich pracowników w czasie pracy, lokal powinien być zamknięty na klucz.
7. Wszystkie wyjścia pracowników i wyjazdy służbowe winny być ewidencjonowane w książce wyjść i wyjazdów służbowych.
8. Podróże służbowe akceptuje Dyrektor/Zarządca.
9. Po zakończeniu pracy każdy pracownik obowiązany jest złożyć wszelkie akta, dokumenty, pieczątki i przedmioty pracy do biurek i szaf, które powinny być zamknięte.
10. Pracownicy opuszczający lokal jako ostatni powinni sprawdzić czy okna lokalu są zamknięte, wyłączyć odbiorniki energii elektrycznej i zamknąć drzwi na klucz, zabezpieczyć budynek alarmem.
11. Obecność w lokalu biurowym po godzinach pracy dopuszczalna jest za zgodą Dyrektora/Zarządcy i podlega zarejestrowaniu w książkach odpracowań znajdujących się w sekretariacie.
12. Pracownicy przyjmowani do pracy po raz pierwszy powinni być ogólnie zaznajomieni z całokształtem zadań Centrum, Regulaminem Pracy oraz przepisami BHP i ppoż.,
13. Pracownik odpowiada przed Dyrektorem/Zarządcą za realizację swoich zadań i kompetencji, organizację i skuteczność pracy.
14. Obowiązki, odpowiedzialność i uprawnienia pracowników określają zakresy czynności, przepisy Kodeksu Pracy, Regulaminu Pracy i inne przepisy wewnętrzne oraz akty prawne o charakterze ogólnym.

§ 11
ZASADY PLANOWANIA PRACY W CENTRUM


1. Centrum wykonuje powierzone zadania w oparciu o roczny plan pracy.
2. Podstawę planowania działalności Centrum stanowią zadania wynikające ze statutu.
3. W oparciu o zadania przyjęte do realizacji przez Centrum opracowuje się harmonogramy ich realizacji zawierające:
a) treść zadania,
b) treść konkretnych przedsięwzięć służących realizacji zadania i termin wykonania,
c) osoby i stanowiska pracy odpowiedzialne za realizację zadania.
4. Plan pracy w ciągu roku może ulec modyfikacji np. w związku z uwzględnieniem w nim nowych zadań lub zmiany okoliczności realizacji zadań dotychczasowych.
5. Uzupełnienia dokonuje się w formie aneksów do opracowanych harmonogramów realizacji zadań.
6. Za realizację rocznego planu pracy Centrum odpowiada Dyrektor/Zarządca, który opracowuje pisemne sprawozdanie z jego wykonania przełożonemu i składa je Radzie Miejskiej Inowrocławia oraz na każde żądanie Prezydenta Miasta Inowrocławia.


§ 12
ZASADY PODPISYWANIA PISM


Do podpisu Dyrektora/Zarządcy zastrzega się pisma i dokumenty w sprawach:
1) zarządzeń, instrukcji,
2) związanych ze stosunkiem pracy wszystkich pracowników,
3) upoważnień do przeprowadzenia kontroli i inwentaryzacji, udzielania pełnomocnictw,
4) finansowych Centrum,
5) reprezentujących placówkę na zewnątrz,
6) listy gratulacyjne i pisma okolicznościowe,
7) korespondencji skierowanej do władz samorządowych na wszystkich szczeblach.


§ 13
SKARGI I WNIOSKI

1. Skargi i wnioski dotyczące działalności Centrum, jego pracowników rozpatruje Dyrektor/Zarządca Centrum.
2. W sprawie skarg i wniosków Dyrektor/Zarządca przyjmuje w każdy czwartek w godzinach 12:00 – 14:00.
3. Skargi dotyczące działalności Dyrektora/Zarządcy Centrum rozpatruje Rada Miejska Inowrocławia.


§ 14
DZIAŁALNOŚC KONTROLNA


W Centrum prowadzona jest kontrola wewnętrzna i zewnętrzna.
1) Kontrolę wewnętrzną w Centrum prowadzi Dyrektor/Zarządca.
2) Kontroli zewnętrznej Centrum dokonują upoważnieni przez Prezydenta Miasta Inowrocławia pracownicy Urzędu Miasta Inowrocławia oraz inne organy i podmioty uprawnione do kontroli na podstawie odrębnych przepisów.
3) Za kontrolę zarządczą w Centrum odpowiada Dyrektor/Zarządca.

§ 15
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Zmiany w Regulaminie Organizacyjnym mogą być dokonywane w trybie właściwym do jego nadania.
2. Obowiązki Centrum jako pracodawcy w rozumieniu prawa pracy, obowiązki pracowników, zasady dyscypliny pracy oraz inne sprawy związane z wewnętrznym porządkiem pracy określa Regulamin Pracy Kujawskiego Centrum Kultury w Inowrocławiu i Kodeks Pracy.



Opublikował: Anna Niemiec
Publikacja dnia: 27.05.2020
Podpisał: Anna Niemiec
Dokument z dnia: 27.05.2020
Dokument oglądany razy: 910